Instagram

pondělí 13. dubna 2015

TOP Outfit, Duben 2015 (TOP Outfit, April 2015)

Top Outfit duben 2015


Růžová pohádka
Vybrala jsem tento, protože i když je už duben, počasí není až tak přívětivé, a člověk neví jestli bude pršet, svítit slunce, nebo jestli ještě nenachumelí... No prostě aprílové počasí v celé své kráse. Celý tento model jak jistě vidíte, je sladěn do růžové barvy. Růžová není úplně moje nejoblíbenější barva a až tolik ji nemusím, ale tento outfit se mi opravdu líbí. Je jednoduchý, a já se držím hesla: ,,V jednoduchosti je síla a krása.'' Prostě vše k sobě dokonale ladí a nemám co dodat. Možná bych si nevzala tu zlatou tašku. Sice ladí k doplňkům, ale já bych si ji vzala v bílém. Model hodnotím 7/10 bodů :)





Šedá závislost
Tento model jsem si naprosto zamilovala! Strašně se mi líbí knírky neboli moustache. Ty černé náušnice, které jsou v podobě knírku a smějí se na mě... To mě dostalo. Outfit je sladěn do šedé barvy, čímž bych si ho vzala do chladnějšího, nabo zataženějšího dne, ale při slunečnu by také nebyl k zahození. Boty jsou od Nike, mě se více líbí modely bot od Vans, nebo Coverse. Od Nike mám ráda sportovní boty. Model hodnotím 8/10 bodů :)






                                                  Broskvová ležérnost
Miluju broskvovou barvu. Není to růžová, jak by někdo řekl, ale broskvová :D ! Šedá se dokonale hodí k broskvové i k růžové. Moc se mi líbí šedá halenka, která na mě působí ležérně, ale zároveň i elegantně.  Stejně jak jsem psala u prvního outfitu, to souhlasí i u tohoto. Opravdu nemám ráda přeplácané outfity a styly. Toto je poslední můj zhodnocený outfit, tak si myslím... to nejlepší na konec. 9/10 :)



3 komentáře :

Tereza Vaníčková řekl(a)...

Třetí outfit se mi líbí nejvíce a myslím, že k sobě i nejvíc ladí.:)
http://teriblossom.blog.cz/

Unknown řekl(a)...

děkuji <3 :)

Pánské tašky řekl(a)...

Taky se mi nejvíce asi libí třetí outfit.